Re: Post nothing for good reason (NSFW)

All the news from the peanut gallery and where all the nasty trash talk fails miserably.
It can get NSFW-ish here: you have been warned!
User avatar
Charliesheen
Snarky Fucker
Posts: 8031
Joined: Mon Jan 07, 2019 10:49 am

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9226

Post by Charliesheen »

DiverTexas wrote: Wed May 04, 2022 9:36 pm
disco.moon wrote: Wed May 04, 2022 7:36 pm I can't even with this stupid cow.


Image
Not even remotely sexy.
.

Goddamn sacrilegious
A cunt is a cunt by any other name.
User avatar
CentralTexasCrude
Walking Human Headache
Posts: 5298
Joined: Sun Oct 04, 2020 11:07 pm
Location: In the middle of frickin everywhere

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9227

Post by CentralTexasCrude »

Bluespruce1964 wrote: Wed May 04, 2022 11:16 am
So damn cool looking
User avatar
Bluespruce1964
Needs to step away from the keyboard.
Posts: 811
Joined: Wed Jan 27, 2021 7:04 pm
Location: Oregon
Interests: boating, fishing, dating, travel, music, trivia, crossword puzzles, coffee, reading, photography, swimming, grilling, smoking, building
Occupation: Interloper

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9228

Post by Bluespruce1964 »

I'm up early.
User avatar
Bluespruce1964
Needs to step away from the keyboard.
Posts: 811
Joined: Wed Jan 27, 2021 7:04 pm
Location: Oregon
Interests: boating, fishing, dating, travel, music, trivia, crossword puzzles, coffee, reading, photography, swimming, grilling, smoking, building
Occupation: Interloper

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9229

Post by Bluespruce1964 »

I'm up early.
User avatar
Geist
Big Meaty Lobster Cocks
Posts: 1759
Joined: Thu Jan 10, 2019 3:10 am

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9230

Post by Geist »

User avatar
Bluespruce1964
Needs to step away from the keyboard.
Posts: 811
Joined: Wed Jan 27, 2021 7:04 pm
Location: Oregon
Interests: boating, fishing, dating, travel, music, trivia, crossword puzzles, coffee, reading, photography, swimming, grilling, smoking, building
Occupation: Interloper

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9231

Post by Bluespruce1964 »

Prehistoric ‘hobbits’ may still live among us, anthropologists say

A relic population of Homo floresiensis, also known as hobbits, may still roam the jungles of the remote Indonesian island of Flores, according to a professor of anthropology at a Canadian university.

Remains of the species were first discovered in 2003, EarthSky reports. The “hobbits” were estimated to stand around 3.5 feet tall and weigh about 66 pounds. The species is believed to have died out about 50,000 years ago, which means it shared the world with Homo sapiens; humans have been around for about 200,000 years.

https://www.oregonlive.com/nation/2022/ ... s-say.html

https://earthsky.org/earth/hobbits-indo ... -hominins/
I'm up early.
User avatar
disco.moon
Funny Cunt
Posts: 293
Joined: Tue Nov 17, 2020 8:11 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9232

Post by disco.moon »

Geist wrote: Fri May 06, 2022 1:28 am
:lol: :lol: how strong is that line?!! I've not seen any bears yet but they're coming. I can't believe he'd go through such trouble to get a little bird seed.
User avatar
Bluespruce1964
Needs to step away from the keyboard.
Posts: 811
Joined: Wed Jan 27, 2021 7:04 pm
Location: Oregon
Interests: boating, fishing, dating, travel, music, trivia, crossword puzzles, coffee, reading, photography, swimming, grilling, smoking, building
Occupation: Interloper

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9233

Post by Bluespruce1964 »

I'm up early.
User avatar
Animal
The Great Pretender
Posts: 20889
Joined: Mon Jan 21, 2019 11:18 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9234

Post by Animal »

damn. and how in the fuck was someone filming that?
User avatar
Reservoir Dog
Ricky
Posts: 10383
Joined: Mon Jan 07, 2019 4:32 pm
Location: Kicking and a' gouging in the mud and the blood and the beer.

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9235

Post by Reservoir Dog »

Bluespruce1964 wrote: Fri May 06, 2022 2:05 pm
WTF is going on here?
CentralTexasCrude wrote: Tue Mar 30, 2021 2:00 am You both fucked up. You trusted me.
User avatar
Geist
Big Meaty Lobster Cocks
Posts: 1759
Joined: Thu Jan 10, 2019 3:10 am

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9236

Post by Geist »

disco.moon wrote: Fri May 06, 2022 12:53 pm
Geist wrote: Fri May 06, 2022 1:28 am
:lol: :lol: how strong is that line?!! I've not seen any bears yet but they're coming. I can't believe he'd go through such trouble to get a little bird seed.
Gotta be steel cable. I wish we had bears around here but sadly it's all gorillas
User avatar
Animal
The Great Pretender
Posts: 20889
Joined: Mon Jan 21, 2019 11:18 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9237

Post by Animal »

Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:10 pm
Bluespruce1964 wrote: Fri May 06, 2022 2:05 pm
WTF is going on here?
the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
User avatar
Charliesheen
Snarky Fucker
Posts: 8031
Joined: Mon Jan 07, 2019 10:49 am

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9238

Post by Charliesheen »

Bluespruce1964 wrote: Fri May 06, 2022 2:05 pm
Damn the audio is awesome
A cunt is a cunt by any other name.
User avatar
Reservoir Dog
Ricky
Posts: 10383
Joined: Mon Jan 07, 2019 4:32 pm
Location: Kicking and a' gouging in the mud and the blood and the beer.

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9239

Post by Reservoir Dog »

Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
CentralTexasCrude wrote: Tue Mar 30, 2021 2:00 am You both fucked up. You trusted me.
User avatar
Animal
The Great Pretender
Posts: 20889
Joined: Mon Jan 21, 2019 11:18 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9240

Post by Animal »

Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:50 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
That's a good question. I don't know anything about mastiff's or what they have been bred to do other than as guard dogs and hunting dogs.
User avatar
Reservoir Dog
Ricky
Posts: 10383
Joined: Mon Jan 07, 2019 4:32 pm
Location: Kicking and a' gouging in the mud and the blood and the beer.

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9241

Post by Reservoir Dog »

Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:55 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:50 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
That's a good question. I don't know anything about mastiff's or what they have been bred to do other than as guard dogs and hunting dogs.
It's just weird. That dog is going up against a pack of wolves so an old wolf can eat. Why would it risk its life or serious injury for that?
CentralTexasCrude wrote: Tue Mar 30, 2021 2:00 am You both fucked up. You trusted me.
User avatar
Animal
The Great Pretender
Posts: 20889
Joined: Mon Jan 21, 2019 11:18 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9242

Post by Animal »

Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 3:01 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:55 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:50 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
That's a good question. I don't know anything about mastiff's or what they have been bred to do other than as guard dogs and hunting dogs.
It's just weird. That dog is going up against a pack of wolves so an old wolf can eat. Why would it risk its life or serious injury for that?
shit, guy's use them to hunt feral pigs. why would they go in to fight a pig for no reason other than they have been trained to do it? Once you breed that shit into those animals its like they can't control it. I have seen bird dog puppies stop and point and hold the pose before they have ever even seen a bird in their lives.
User avatar
Reservoir Dog
Ricky
Posts: 10383
Joined: Mon Jan 07, 2019 4:32 pm
Location: Kicking and a' gouging in the mud and the blood and the beer.

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9243

Post by Reservoir Dog »

Animal wrote: Fri May 06, 2022 3:13 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 3:01 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:55 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:50 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
That's a good question. I don't know anything about mastiff's or what they have been bred to do other than as guard dogs and hunting dogs.
It's just weird. That dog is going up against a pack of wolves so an old wolf can eat. Why would it risk its life or serious injury for that?
shit, guy's use them to hunt feral pigs. why would they go in to fight a pig for no reason other than they have been trained to do it? Once you breed that shit into those animals its like they can't control it. I have seen bird dog puppies stop and point and hold the pose before they have ever even seen a bird in their lives.
I'm taking my dog in for shots this afternoon. I'm gonna ask the vet why a dog would do that.
CentralTexasCrude wrote: Tue Mar 30, 2021 2:00 am You both fucked up. You trusted me.
User avatar
Animal
The Great Pretender
Posts: 20889
Joined: Mon Jan 21, 2019 11:18 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9244

Post by Animal »

Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 3:15 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 3:13 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 3:01 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:55 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:50 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
That's a good question. I don't know anything about mastiff's or what they have been bred to do other than as guard dogs and hunting dogs.
It's just weird. That dog is going up against a pack of wolves so an old wolf can eat. Why would it risk its life or serious injury for that?
shit, guy's use them to hunt feral pigs. why would they go in to fight a pig for no reason other than they have been trained to do it? Once you breed that shit into those animals its like they can't control it. I have seen bird dog puppies stop and point and hold the pose before they have ever even seen a bird in their lives.
I'm taking my dog in for shots this afternoon. I'm gonna ask the vet why a dog would do that.
That camera isn't mounted stationary, so some guy is standing not too far away filming that. I am guessing that he does something with those wolves and has the dog as a guard dog/pet. And I bet that dog has been around that old wolf for a long time. the guy filming is probably the one that threw that carcass on the ground.

wolves eat like any scavenger, just stuffing themselves as quickly as they can before the other wolves eat it all. so every meal is like that. That mastiff probably has to do that all of the time for that old wolf when the guy films them.

maybe he raises wolf puppies to sell to people like DP.
User avatar
disco.moon
Funny Cunt
Posts: 293
Joined: Tue Nov 17, 2020 8:11 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9245

Post by disco.moon »

That video is incredible. I had no idea that was even a thing to train a dog.
User avatar
Bluespruce1964
Needs to step away from the keyboard.
Posts: 811
Joined: Wed Jan 27, 2021 7:04 pm
Location: Oregon
Interests: boating, fishing, dating, travel, music, trivia, crossword puzzles, coffee, reading, photography, swimming, grilling, smoking, building
Occupation: Interloper

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9246

Post by Bluespruce1964 »

I'm up early.
User avatar
Geist
Big Meaty Lobster Cocks
Posts: 1759
Joined: Thu Jan 10, 2019 3:10 am

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9247

Post by Geist »

Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 3:01 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:55 pm
Reservoir Dog wrote: Fri May 06, 2022 2:50 pm
Animal wrote: Fri May 06, 2022 2:39 pm the wolf on the ground is old and feeble and he can't eat when the other wolves are around because they won't let him at the carcass. So the mastiff is guarding him while he eats and keeping the others away.
Yeah, I just don't get why the dog would do that or even give a shit.
That's a good question. I don't know anything about mastiff's or what they have been bred to do other than as guard dogs and hunting dogs.
It's just weird. That dog is going up against a pack of wolves so an old wolf can eat. Why would it risk its life or serious injury for that?
The secret behind most "incredible" wildlife photography/videography is it's shot at sanctuaries where the animals are more used to humans and dogs used for rehabilitation
User avatar
Bluespruce1964
Needs to step away from the keyboard.
Posts: 811
Joined: Wed Jan 27, 2021 7:04 pm
Location: Oregon
Interests: boating, fishing, dating, travel, music, trivia, crossword puzzles, coffee, reading, photography, swimming, grilling, smoking, building
Occupation: Interloper

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9248

Post by Bluespruce1964 »

I'm up early.
User avatar
disco.moon
Funny Cunt
Posts: 293
Joined: Tue Nov 17, 2020 8:11 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9249

Post by disco.moon »

That Mattress Firm thing though 🤔🤔🤔
User avatar
disco.moon
Funny Cunt
Posts: 293
Joined: Tue Nov 17, 2020 8:11 pm

Re: Post nothing for good reason (NSFW)

#9250

Post by disco.moon »

Post Reply